Taller de Yin ioga: equilibri energètic: “Txakres Superiors i Propòsit”

29,00 

Treballarem els tres txakres de la ment i l’esperit: l’expressió, la intuïció i la connexió. Tancarem amb la unió dels set txakres i una meditació.
Dilluns del mes de setembre,
de 17.15 a 18.15 h
Cal portar roba còmoda i estoreta o tovallola
Preu: 29 €

Important

  • La inscripció no es considerarà formalitzada fins que no s’hagi efectuat el pagament corresponent i, si escau, se n’hagi rebut el comprovant.
  • El pagament de la inscripció no garanteix l’adjudicació de la plaça. L’admissió de l’alumnat es realitzarà per rigorós ordre de recepció dels pagaments. En cas que, en el moment de rebre el pagament, el nombre màxim de places ja s’hagi assolit o no s’hagi assolit el nombre mínim d’alumnes necessari per a l’inici del curs, no es podrà formalitzar l’adjudicació de la plaça i es procedirà a la devolució íntegra de l’import abonat.

Per a qualsevol dubte enviï un correu electrònic a canfont@lesfranqueses.cat